piątek, 19 czerwca 2015

Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?

Zapraszamy na cykl konferencji „Jak prowadzić własną firmę i nie zwariować?” kierowany do właścicielek mikro i małych firm. Każde spotkanie to zestaw PRAKTYCZNEJ WIEDZY z zakresu prowadzenia własnego biznesu i NARZĘDZI, z których Uczestniczki mogą korzystać samodzielnie w swoich firmach, domach lub związkach. To także szereg inspiracji, kobiecego wsparcia i cała masa fajnej Szpilkowej energii.
Podczas najbliższego konferencji poruszymy tematykę związaną z godzeniem roli matki, partnerki i gospodyni domowej z rolą kobiety biznesu. Czy da się to w ogóle połączyć i być szczęśliwą? Jak sobie z tym wszystkim radzić? M.in. na te pytania odpowiedzą nasze Prelegentki, które swoim życiem osobistym i zawodowym pokazują, że realizacja siebie w surowym świecie pełnym oczekiwań, jest możliwa. Prowadzące przekażą także Uczestniczkom konferencji szereg wartościowych rad i sposobów na radzenie sobie z tymi wyzwaniami, a także zainspirują i zmotywują do działania. Gorąco zapraszamy wszystkie przedsiębiorcze kobiety!
Harmonogram:
10.00-10.15 – Przywitanie Uczestniczek, przedstawienie agendy spotkania.
10.15-10.45 – Ilona Adamska – wydawca trzech magazynów tematycznych i pisarka. Wie, jak wyzwolić w kobiecie jej naturalną siłę i moc, pokaże jak stać się silną liderką. – „Z kobiecą siłą na sam szczyt” – http://www.ilonaadamska.com.pl/
10.45-11.45 – Grażyna Białopiotrowicz trener biznesu i rozwoju osobistego, autorka i realizatorka wielu programów szkoleniowych. Opowie o rozwoju własnym oraz z dziedziny kreowania pozytywnego wizerunku – „Kostium kobiety biznesu” – http://www.gbialopiotrowicz.com.pl/
11.45-12.00 – I przerwa kawowa, networking
12.00-12.30 – Katarzyna Twarowska Prezes Fundacji Liderek Biznesu, publicystka w Forbes.pl. Szczęśliwa żona i matka trójki dzieci, coach i trener opowie jak łączyć biznes z kolejnymi życiowymi rolami czyli żony i matki „Liderka w domu i pracy” –http://www.fundacjaliderekbiznesu.pl/
12.30-13.30 – Klaudia Pingot coach i mówca motywacyjny, jej „SpecBabka. Uwolnij w sobie kobiecą moc” to materiał o energii i powiększaniu wiary w siebie – „Pięć strategii na silną osobowość w biznesie” – http://klaudiapingot.pl/
13.30-14.30 – przerwa na lunch

unnamed

14.30-15.00 – Ewa Łukasiewicz założycielka firmy FLOW, opowie o wychodzeniu ze strefy komfortu, spełnianiu swoich marzeń. Mówi, że najlepszą inwestycją jest inwestycja w siebie. – „Równowaga w domu i pracy” – http://www.flow.edu.pl/
15.00-16.00 – Aleksandra Budzyńska – Pani Swego Czasu. Trener zarządzania czasem, blogerka, właścicielka firmy. Uczy kobiety jak zapanować nad swoim czasem. „24 godziny z życia kobiety” –http://www.paniswojegoczasu.pl/
16.00-16.15 – II przerwa kawowa
16.15-16.45 – piosenkarka Olga Barej, finalistka X Factor, opowie ciekawostki z życia artystki wokalnej a może nawet zaśpiewa kilka przebojów… „Śpiewająco o sukcesie” –http://olgabarej.com/
16.45-17.00 – zakończenie i podsumowanie konferencji.
Koszt udziału (wystawiamy faktury VAT):
• Członkinie Klubu Szpilek po godzinach – 59 pln
• Pozostałe osoby: 99 pln do 14 czerwca, 139 pln do 22 czerwca

Rejestracja i opłaty poprzez stronę wydarzenia:
https://szpilkipogodzinach.pl/9-konferencja

2015 06 23 Rodzina i biznes - Plakat ogólny

88 komentarzy:

  1. Plan wygląda na bardzo dobrze skomponowany, szkoda, że wcześniej o tym nie wiedziałem, czy planujecie coś takiego w późniejszych terminach?

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajnie, że takie spotkania są organizowane. Ułatwia to zdobycie wiedzy i doświadczenia z zakresu prowadzenia firmy. Szczególnie przydają się takie rzeczy osobą niedoświadczonym lub takim, które mają problemy z prowadzeniem własnego biznesu. Tego typu spotkania, jeżeli są dobrze przygotowane, to mogą ułatwić wielu osobom rozwiązywanie wielu problemów.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie zorganizowane spotkanie dla tych, którzy zdają sobie sprawę z tego, że prowadzenie własnego biznesu nie jest takie łatwe, ale może być przyjemne.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dobrze, że ktoś organizuje tego typu konferencje i dzieli się swoją wiedza i doświadczeniami. Z pewnością może mieć to pozytywny wpływ na osoby dopiero początkujące, mniej doświadczone i ułatwić im rozwój.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dobrze, że powstają takie szkolenia. Osobiście brakuje moim zdaniem na rynku prawdziwie praktycznych i użytecznych szkoleń. Często albo są niedostosowane do rynku, albo zbyt mocno teoretyczne. Uważam, że warto pokazywać rozwiązania, które przedsiębiorca może szybko wdrożyć.

    OdpowiedzUsuń
  6. Własna firma to ogromna odpowiedzialność, jednakże nad wszystkim da się zapanować. Trzeba tylko odpowiednio myśleć i w dobry sposób się reklamować by znajdywać nowych klientów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Czy przewidziane jest przeprowadzenie w przyszłości szkolenia o takiej tematyce, ale w wersji webinaru? Chciałabym skorzystać, jednak jest to jedyna opcja w jakiej mogę uczestniczyć ze względu na pracę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak nie zwariować? Planować, rozważać i być gotowym na rózne mozliwości. Dobre są wszelkie programy typu wdrożenia erp - Anegis Consulting, które podpowiadają, pomagają i wspierają rozwój, a nie ciągną w dół prowadzony biznes.

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy prowadzeniu własnej działalności trzeba mieć dobrze sprecyzowane plany oraz dbać o reklamę lokalną i internetową. Nie wolno się poddawać na początku pracy tylko starać się pozyskiwać nowych klientów na różne sposoby.

    OdpowiedzUsuń
  10. Dokładnie. Ważne jest też ciągłe podnoszenie kwalifikacji, poszerzanie wiedzy dlatego trakie inicjatywy sa super.

    OdpowiedzUsuń
  11. Prowadząc własną firmę trzeba mieć głowę na karku i działać zgodnie z aktualnie panującymi trendami. Tylko wtedy sukces będzie możliwy. Często spokojne prowadzenie firmy lepiej się opłaca niż szybkie i chaotyczne działania. Nie jest to jednak reguła, gdyż w niektórych przypadkach to właśnie czas działania odgrywa kluczową rolę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Prowadzenie własnej działalności jest nie lada wyczynem, zwłaszcza biorąc pod wagę prawo podatkowe oraz wszystkie przepisy dotyczące przedsiębiorców. Dlatego warto jest zastanowić się nad zewnętrzną firmą, które pomoże przy prowadzeniu biznesu. Ja osobiście korzystałem z usług https://blueoak.pl/uslugi/fuzje_przejecia przy załatwieniu formalności przy fuzji firm

    OdpowiedzUsuń
  13. Reklama jest również naprawdę ważna. Należy pamiętać, że jakieś nadruki na płyty, na banery to dobry pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  14. Wszystko bardzo mądrze jest napisane w tym artykule blogowym.Mnie naprawdę to się bardzo podoba.Taki jestem.

    OdpowiedzUsuń
  15. a teraz są takie warsztaty organizowane, bo byłbym zainteresowany ?

    OdpowiedzUsuń
  16. Ciekawy wpis! Warto wiedzieć na czym się stoi przy prowadzeniu biznesu. Trzeba też pamiętać, aby mieć zaplecze finansowe.

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że da się połączyć różne role. Prowadzenie biznesu, choć wymaga sporo pracy, to nie musi być przeszkodą w osiąganiu szczęścia w życiu prywatnym. Choć początki mogą być trudne, szczególnie w kwestiach finansowych. Warto skorzystać z kredytu na założenie własnej działalności.

    OdpowiedzUsuń
  18. Prowadzona działalność gospodarcza wymaga wiele uwagi, w szczególności w początkowej fazie jej rozwoju. Outsourcing usług księgowych, rachunkowych wraz z kompleksowym doradztwem, nierzadko odciąża procesy, ułatwiając codzienną pracę. W tym wszystkim, istotne jest zapewnienie prawidłowego funkcjonowania przedsiębiorstwa w zgodzie z prawem.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeśli zdecydujemy się poprowadzić nie działalność jednoosobową, a spółkę z ograniczoną odpowiedzialnością, nic nie stoi na przeszkodzie, aby w przyszłości taką spółkę sprzedać. Kluczem do sukcesu jest nie tylko znalezienie kupca, ale również dokonania rzetelnej wyceny. Jedną z firm, która się w nich specjalizuje, jest https://www.crowe.com/pl/services/audyt/wyceny-spolek

    OdpowiedzUsuń
  20. Prowadzenie własnej działalności gospodarczej, to nigdy nie jest prosta sprawa. Ważne, by skupić się na tym co jest najistotniejsze tzn. rozwoju firmy. Jeśli ktoś szuka outsourcingu, by odciążyć procesy zarządzania firmą lub dofinansowania unijnego na jej rozwój, warto rozważyć wybór rzetelnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  22. Założenie własnej działalności potrafi być ogromnym wyzwaniem. Na początku najtrudniej jest chyba w kwestii finansowej, bo mija sporo czasu, zanim zacznie się zarabiać. Ale zawsze warto próbować, bo może okazać się to życiowym sukcesem.

    OdpowiedzUsuń
  23. Prowadzenie własnej firmy wymaga pewnych umiejętności, ale też odpowiednich zasobów finansowych. Wiele osób ze świetnymi pomysłami rezygnuje z tego właśnie ze względu na pieniądze. Można wziąć pożyczkę lub kredyt, jednak nie każdy chce się na to zdecydować.

    OdpowiedzUsuń
  24. Zgadzam się, prowadzenie firmy to duże wyzwanie. Sam prowadzę firmę od wielu lat i początki były bardzo ciężkie. Myślę, że teraz jest łatwiej, ponieważ jest doradztwo biznesowe, pomoc z kadrami i podatkami. To duży plus, jeśli ktoś teraz zakłada swój biznes.

    OdpowiedzUsuń
  25. Takie szkolenia to bardzo ciekawe rozwiązanie dla przedsiębiorców. Myślę, że pomoże ono w efektywnym prowadzeniu biznesu. A co powiesz o podpisie elektronicznym, który coraz częściej wykorzystywany jest do podpisywania różnorodnych dokumentów? Z tego co wiem, jego posiadanie wiąże się z wieloma korzyściami. Warto, aby każdy przedsiębiorca miał na jego temat najnowsze informacje.

    OdpowiedzUsuń
  26. szkolenia są ważne ale nie najważniejsze, dobrze mieć sprawdzonych wspólników i dobry biznesplan

    OdpowiedzUsuń
  27. Własna działalność ma to do siebie, że musimy zwracać uwagę na każdy element. W mojej firmie najbardziej kulała reklama. Do momentu, w którym zdecydowałem się na nawiązanie współpracy z https://www.vizer.pl/. Efekty ich pracy przyszły bardzo dobrze

    OdpowiedzUsuń
  28. Z pewnością prowadzenie własnej firmy nie jest rzeczą łatwą, ale może dać wiele satysfakcji. Najważniejsze to jest mieć wszystko poukładane, aby nasza praca była efektywna. Ja również jestem zwolennikiem systematycznej archiwizacji dokumentów w przedsiębiorstwie https://www.connecto.pl/archiwizacja-dokumentow-w-przedsiebiorstwie/ gdyż własna firma to również poboczne tematy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajnym rozwiązaniem ułatwiającym rozwój firmy są systemy TETA. W firmie, w której pracuję niedawno firma https://www.unit4.com/pl wdrożyła ten system do wsparcia działu kadr.

    OdpowiedzUsuń
  30. Prowadzenie własnej firmy to wiele pracy i ogromna odpowiedzialnosc. Wiem, bo sam jestem włascicielem od kilkunastu lat. Skorzystałem ostatnio z formy reklamy - https://tearsofjoy.pl/influencer-marketing/ i jestem bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  31. Własna firma wymaga poświęceń jeśli zależy nam na dobrych wynikach.

    OdpowiedzUsuń
  32. Prowadzimy firmę wytrwale i skutecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Same pomocne informacje znalazły się w tym artykule.

    OdpowiedzUsuń
  34. A jakieś spotkania w tym roku także były ?

    OdpowiedzUsuń
  35. Chcąć otworzyć bądź rozwinąć swój biznes, warto zgłosić się do studia projektowo-strategicznego. Ja ze swojej strony mogę szczerze polecić https://greenhat.pl/ ponieważ sama miałam ostatnio okazję korzystać z ich usług. Oczywiście z powodzeniem.

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  38. Wszystko ma swoje plusy i minusy, w tym również prowadzenie własnej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  39. Według mnie, równie ważną kwestią jest korzystanie z nowoczesnych rozwiązać, chociażby takich jak archiwizacja dokumentów. Sam od niedawna korzystam z usług firmy https://www.archiwizacjadokumentow.com.pl/ i obecnie jestem z nich bardzo zadowolony.

    OdpowiedzUsuń
  40. No a może coś takiego, jak influencer marketing i jest to popularny zabieg reklamowania firmy. Z pewnością wiele osób się zastanawia, czy warto wprowadzić coś takiego właśnie u siebie. Ja jestem, jak najbardziej za, a specjalistami od takiej reklamy są pracownicy GREEN PARROT

    OdpowiedzUsuń
  41. Czasem da się zwariować, ale spokojnie, wystarczy wszystko uporządkować i dopilnować niezbędnych spraw. Na pewno trzeba zadbać o bezpieczeństwo ppoż i tutaj polecę profesjonalny audyt https://www.seka.pl/uslugi/uslugi-bhp-i-ppoz/audyt-z-zakresu-ppoz/ , firma ta wzorowo jest w stanie skontrolować czy wszystkie normy zostały spełnione

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeszcze trzeba wspomnieć, że znaki ppoż powinny znaleźć się w budynku, a także zostać opracowana instrukcja bezpieczeństwa pożarowego

      Usuń
  42. Dobre pytanie:D Na pewno sporo będzie na głowie. Zastanawialiście się może nad reklamą? Takie firmy jak https://martis-consulting.pl na pewno tu pomogą.

    OdpowiedzUsuń
  43. Fajnie napisane. Pozdrawiam i gratuluję.

    OdpowiedzUsuń
  44. Fajny artykuł. Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń
  45. W sumie prowadzenie własnej firmy to jest swego rodzaju wyzwanie. Ja za to jestem wielkim zwolennikiem używania systemów CRM https://www.connecto.pl/crm-dla-malych-firm/ które moim zdaniem nadają się do każdej firmy - nawet tej małej.

    OdpowiedzUsuń
  46. Trzeba korzystać z możliwości, sposobów i innych rzeczy, które poprawiają jakość usług naszej firmy. Osoby, które zastanawiają się nad prowadzeniem własnego sklepu internetowego powinny skorzystać z narzędzia https://push-ad.com/zarabiaj-na-swojej-stronie-pushad-freemium/

    OdpowiedzUsuń
  47. Bardzo podoba Mi się twój blog :)

    OdpowiedzUsuń
  48. Bardzo ciekawie napisane. Jestem pod wielkim wrażaniem.

    OdpowiedzUsuń
  49. Tak naprawdę prowadzenie własnego biznesu to całkiem fajna sprawa, ale trzeba wiedzieć, jakie rozwiązania wdrażać, aby wszystko było wygodne, łatwe w prowadzeniu i pod kontrolą. Polecam sprawdzić sobie rozwiązania na stronie http://be-first.pl/co-wchodzi-w-zakres-obslugi-kadr/ które pozwalają na pomoc w prowadzeniu m.in. kadr i płac.

    OdpowiedzUsuń
  50. Jeśli mamy odpowiednie podejście do prowadzenia firmy to nie zwariować będzie całkiem łatwo. Wykorzystanie różnych rozwiązań ułatwiających prowadzenie biznesu takich jak zewnętrzna obsługa kadrowo-płacowa, czy chociażby wirtualne biura pozwala nie tylko oszczędzić wiele środków, ale też całkiem sporo nerwów

    OdpowiedzUsuń
  51. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  52. Słuchajcie, a czy ktoś z was słyszał może o czymś takim jak audyt wewnętrzny w firmie? Jeśli nie, a chcielibyście się dowiedzieć więcej na ten temat polecam wam zajrzeć tutaj http://www.edukacjainformacyjna.pl/audyt-wewnetrzny-przedsiebiorstwa-kiedy-warto-sie-na-niego-zdecydowac/ . Na pewno znajdziecie na tej stronie sporo infromacji na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  53. Wydaje mi się, że prowadząc włąsne przedsiębiorstwo warto jest raz na jakiś czas przeprowadzić opisany tutaj https://www.polskibiznes.info/kiedy-przeprowadzic-audyt-placowy/ audyt płącowy. Jeśli nie wiecie jak się za to zabrać, w tym artykule znajdziecie wszystkie informacje na ten temat

    OdpowiedzUsuń
  54. Trzeba szukać automatyzacji, usprawnień gdzie tylko się da. Tak np. system do pracy grupowej od http://zimbra.pl na pewno pomoże.

    OdpowiedzUsuń
  55. A co z reklamą? Ja zastanawiam się właśnie nad wynajmem takich namiotów: www.vitabri.pl/wynajem-namiotow-ekspresowych Mieliście okazję korzystać z ich usług?

    OdpowiedzUsuń
  56. Nie jest to łatwe, no ale kwestia doświadczenia:) Na początku zawsze jest trudno, szczególnie jak wysoko mierzycie. Ja zamierzam spróbować swoich sił na rynku rosyjskim. Wiem jak już wyglądają tu formalności, czym jest specjalny certyfikat gost k potrzebny w takich sytuacjach.

    OdpowiedzUsuń
  57. Moim zdaniem na ten blog zagląda bardzo dużo osób. To na pewno jest bardzo dobrze.

    OdpowiedzUsuń
  58. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  59. Bardzo fajnie napisane. Jestem pod wrażeniem i pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  60. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  61. W przypadku mojej firmy stale poszukuje nowych rozwiązań, które usprawniłyby pracę, zwłaszcza biurowe. Jakiś czas temu natrafiłem na interesujący artykuł na stronie https://bilgorajska.pl/aktualnosc,23490,0,0,0,Kiedy-outsourcing-dzialu-HR-sie-oplaca.html .

    OdpowiedzUsuń
  62. Warto poczytać o zarządzaniu przez cele https://crosshr.pl/doradztwo-biznesowe/zarzadzanie-przez-cele

    OdpowiedzUsuń
  63. Mnie zainteresowało projektowanie stron internetowych gdańsk i zastanawiam się nad zamówieniem tam strony dla swojej firmy. Mam salon kosmetyczny, prowadzę stronę na fb, ale widzę, że strona internetowa jest mega ważna, bo klientki ciągle o nią pytają.

    OdpowiedzUsuń
  64. Bardzo fajny artykuł. Jestem pod wrażeniem.

    OdpowiedzUsuń
  65. W takiej sytuacji ja jestem zdania, że warto sobie niektóre czynności upraszczać i ja dlatego stawiam na elektroniczny obieg dokumentów. Czytałem o nim niedawno na stronie https://www.connecto.pl/elektroniczny-obieg-dokumentow/ i podjąłem decyzję, że również chcę go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  66. Szkoda, że nie miałam okazji uczestniczyć w takim spotkaniu, ponieważ na pewno stanowiło ono źródło przydatnej wiedzy. Od siebie mogę jeszcze dodać, że ważnym elementem posiadania własnego biznesu jest prowadzenie profili na portalach społecznościowych. Osobiście w tym celu korzystam z usług agencji social media.

    OdpowiedzUsuń
  67. Jeżeli jesteście zainteresowani tematyką chmur obliczeniowych, to zdecydowanie polecam Wam sprawdzić artykuł dostępny na stronie https://www.tekrati.com/processing-in-the-cloud-what-it-is-actually-like/ . Czy ktoś z Was również korzysta z takiego rozwiązania w swojej firmie?

    OdpowiedzUsuń
  68. Ciekawy post!

    Polecam Allegro :)

    Pozycjonowanie allegro polecam zapoznać się z poniższą ofertą tutaj https://www.scorise.com/pl/pozycjonowanie-allegro/
    Warto korzystać z pozycjonowania bo to zwiększy Twoją sprzedaż .

    OdpowiedzUsuń
  69. Moim zdaniem warto też wybrać dobrą drukarnię jeśli chodzi o druk ulotek. Sama niedawno nawiązałam współpracę z dobrą firmą i nie żałuję

    OdpowiedzUsuń
  70. Jeśli interesuje was doradztwo biznesowe warto zgłosić się do tej firmy https://wzpartners.pl/oferta/doradztwo-biznesowe/ Działa na najwyższym poziomie, ma szeroki zakres usług i podchodzi indywidualnie do każdego klienta.

    OdpowiedzUsuń
  71. Teraz bardzo popularna jest reklama wideo m.in na facebooku. Tutaj https://inspiracjemarketingowe.pl/reklama-wideo-na-facebooku-kilka-praktycznych-porad/ znajdziecie świetny artykuł na ten temat. Warto się z nim zapoznać i iść za ciosem.

    OdpowiedzUsuń
  72. Pamiętajcie też o kwestiach BHP. Jeśli sami zarzadzamy firmą to ten obowiązek na nas spoczywa. W biurze np. powinny znajdować się odpowiednie znaki ppoż

    OdpowiedzUsuń
  73. Sama nie tak dawno założyłam własną firmę i postanowiłam ją dobrze wypromować w sieci. Faktycznie co do efektów to jestem bardzo zadowolona, różnica jest wielka

    OdpowiedzUsuń
  74. Akurat ja kupiłam nowy samochód do firmy i od razu zdecydowałam się na oklejanie samochodów białystok. Szczerze mówiąc tutaj cała usługa wykonana została bardzo fachowo

    OdpowiedzUsuń
  75. Moim zdaniem ważna jest też odpowiednia reklama. Ja wybrałam jednak darmowe like na instagramie i jak dla mnie to był strzał w dziesiątkę, ponieważ efekty są świetne

    OdpowiedzUsuń
  76. Szczerze mówiąc dobrym rozwiązaniem jest także leasing. Nie tak dawno właśnie skorzystałam z tej oferty i powiem wam, że jestem mega zadowolona i co ważne cała procedura odbyła się bardzo sprawnie

    OdpowiedzUsuń
  77. Przede wszystkim ważna jest też dobra obsługa informatyczna. Akurat ja nie tak dawno zdecydowałam się na współpracę z dobrą firmą i faktycznie nie mam co do nich żadnych zastrzeżeń

    OdpowiedzUsuń
  78. Ostatnio właśnie nie mam czym dojechać do swojej pracy. Nawet myślę by zdecydować się na wypożyczalnia aut białystok, ponieważ słyszałam, że firma posiada dosyć atrakcyjną ofertę

    OdpowiedzUsuń
  79. Trzeba na pewno podchodzić z chłodną głową do tego wszystkiego.

    OdpowiedzUsuń
  80. Myślę, że dobrym rozwiązaniem jest wzięcie samochodu w leasing. Ogólnie warto też wtedy pomyśleć o jakimś dobrym i korzystnym ubezpieczeniu

    OdpowiedzUsuń
  81. Moim zdaniem ważna jest też dobra obsługa podatkowa. Akurat ja nie mam co do tego zielonego pojęcia, dlatego rozglądam się za odpowiednią firmą

    OdpowiedzUsuń
  82. Inwestuj z rozwagą, dbaj o budżet. Każdy grosz się liczy. Planuj na przyszłość, zabezpieczając swoje finanse. Świadome wybory dziś, to wolność finansowa jutro http://www.ikontabankowe.pl/

    OdpowiedzUsuń
  83. Przygotuj się na dynamiczny wzrost widoczności online! Nasza agencja marketingu internetowego zapewnia solidne wsparcie w postaci selekcjonowanych linków zewnętrznych, które podbiją ranking Twojej strony w Google.

    OdpowiedzUsuń
  84. Nie trać czasu na nieskuteczne działania marketingowe. Zainwestuj w profesjonalną agencje marketingowa Kraków która zna tajniki skutecznej promocji. Razem osiągniemy więcej!

    OdpowiedzUsuń
  85. Popraw swoją widoczność online z naszymi usługami pozycjonowania stron oferta Bądź widoczny dla klientów, gdy szukają produktów lub usług, których potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  86. Przede wszystkim warto też pomyśleć o odpowiedniej aranżacji biura. Niedawno natrafiłam nawet na ciekawą stronę gdzie można znaleźć sporo inspiracji na ten temat

    OdpowiedzUsuń