czwartek, 28 maja 2015

KTO ZDOBĘDZIE TYTUŁ LWICY BIZNESU 2015?

Odważne, pełne pasji i ambicji, wytyczają coraz to nowe cele, doskonale sprawdzają się zarówno w prowadzeniu i rozwijaniu własnego biznesu, jak i w pełnieniu kluczowych funkcji kierowniczych i zarządczych. O kim mowa? O 43 wyjątkowych kobietach – nominowanych w plebiscycie magazynu Law Business Quality pod hasłem „Polskie Lwice Biznesu 2015”.
Już 2 czerwca przekonamy się, kto zdobędzie statuetkę POLSKIEJ LWICY BIZNESU. Wśród nominowanych pań znalazły się m.in. Jolanta Kwaśniewska, Ewa Błaszczyk, Joanna Klimas, Anna Mucha, Joanna Orleańska, Aleksandra Mikołajczyk, Omenaa Mensah czy Joanna Jabłczyńska.
W jury konkursu zasiedli m.in. prof. Andrzej Blikle, Otylia Jędrzejczak czy Iwona Kossmann.
Imprezę uświetni występ młodej wokalistki ANNY HAMELI oraz legendy polskiej sceny muzycznej Bogdana Gajkowskiego – słynnego Kapitana Nemo.
Galę poprowadzi znany i lubiany prezenter Ryszard Rembiszewski oraz wydawca i redaktor naczelna magazynu Law Business Quality Ilona Adamska.

8 komentarzy:

  1. Świetny blog. Interesują mnie blogi o takiej tematyce. Na pewno będę częściej tutaj zaglądać.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na tym blogu są same interesujące artykuły. Na pewno w przyszłości tutaj wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mój bardzo bliski przyjaciel powiedział mi że bardzo dobrze zrobię jak skorzystam z bardzo p[profesjonalnej firmy Szczury . Ja na pewno z tej firmy skorzystam.

    OdpowiedzUsuń
  4. Jestem takiego samego zdania jak Sylwia. Ten blog jest mega świetny.

    OdpowiedzUsuń
  5. Ciekawy wpis. Warto było tutaj zajrzeć

    OdpowiedzUsuń
  6. Ciekawy blog. W skali szkolnej oceniam ten blog na ocenę celującą.

    OdpowiedzUsuń
  7. Wszedłem na ten blog bo chciałem coś nowego się dowiedzieć. Dowiedziałem się to co chciałem z tego blogu.

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawie ile osób wchodzi na ten blog. Mnie to naprawdę interesuje.

    OdpowiedzUsuń