wtorek, 24 marca 2015

Agnieszka Świst-Kamińska o coolhuntingu

11018887_920632951304967_4161722673711478842_n

Agnieszka Świst-Kamińska – właścicielka Szkoły Męskiego Stylu od kilku lat z sukcesem prowadzi swoją firmę, zajmując się doradztwem w zakresie ubioru, stylizacji oraz biznesowego dress codu. Pokazuje jak we właściwy sposób manipulować strojem i wyglądem aby osiągnąć zamierzone cele.
Jako cool hunter doradza firmom przy wprowadzaniu nowych produktów na rynek oraz przy tworzeniu kampanii reklamowych.
– Swoją przygodę z cool huntingiem rozpoczęłam na studiach w Londynie, gdzie miałam przyjemność studiować właśnie ten kierunek. Jestem absolwentką prestiżowego Londyńskiego Uniwersytetu Central Saint Martins University of the Arts i Szkoły Stylu Moniki Jaruzelskiej.  Jako coolhunter zajmuję głównie obserwacją zwyczajów i wyborów różnych grup społecznych, poznawaniem trendów egzystujących w danej grupie oraz rozpoznawaniem ich potrzeb, aby we właściwy sposób połączyć potrzeby konsumentów z potrzebami dużych firm. Ma to na celu wykreowanie bądź zaprezentowanie nowego produktu we właściwym czasie dla najefektywniejszej grupy odbiorców. Zgodnie z prowadzonymi analizami wyrażam opinie oraz odpowiadam na zapytania firm, chcących wypuścić na rynek nowy produkt bądź zmodyfikować istniejący. – wyjaśnia Agnieszka Świst-Kamińska w rozmowie z portalem Law Business Quality.
21120_920632884638307_2675256572193120911_n
Ceniona stylistka kilka dni temu wygłosiła wykład podczas Dnia Kobiet Biznesu organizowanego przez fundację Twoja Inicjatywa. Przedsiębiorcze kobiety miały okazję dowiedzieć się, czym jest dress code biznesowy oraz bariera czterech sekund. Uczestniczki z zainteresowaniem słuchały prelekcji na temat ujednolicenia wizerunku firmy oraz sposobów zarabiania na swoim wizerunku.
Patronat medialny nad konferencją objął magazyn Law Business Quality.

fot. Piotr Wroniewicz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz