wtorek, 14 kwietnia 2015

Jak Akademię LBQ na Pomorzu oceniają uczestniczki?

11103036_1570751096532885_4143798996146255547_n

10-12.04.2015 w ekskluzywnym SPA WIENIAWA na Pomorzu odbyła się III Weekendowa Akademia Law Business Quality. To kameralne spotkania dla kobiet biznesu i nie tylko, które chcą rozwijać nowe umiejętności, zdobywać wiedzę, spotykać się z najlepszymi trenerami biznesu i coachami, a przede wszystkim odpocząć i zrelaksować się w gronie wyjątkowych pań.

00992
 JAK OSTATNIĄ EDYCJĘ AKADEMII LBQ OCENIAJĄ UCZESTNICZKI?
– Dziękuję za weekend pełen pozytywnej energii i nowych inspiracji. Hotel godzien polecenia, bardzo motywujące wykłady. Szczególnie sobie cenię możliwość spotkania się z Panią Anna Szubert, która przypomniała o bardzo ważnej roli, jaką w życiu człowieka (nie tylko w biznesie) odgrywa AUTENTYCZNOŚĆ. Właśnie tego potrzebowałam.
Ola Łasut (Katowice)
– Bardzo ciekawe wykłady. Co prawda niektóre informacje to oczywiste oczywistości, ale tym razem zostały podane w bardzo interesujący sposób. Konkrety, które mogę wykorzystać. Nie miałam poczucia zmarnowanego czasu, do tego w przepięknych okolicznościach. Hotel, zamek, okolice, wycieczka – niezapomniane. Ta akademia to podstawa, punkt wyjścia dok kolejnych akademii. Merytorycznie bardzo wysoki poziom. Ilonko, bardzo dziękuję za ten wyjazd. Poczułam się też trochę jak na wakacjach.
Anna Gardyniak (Warszawa)
6555
– Po raz drugi uczestniczyłam w tym weekendowym wydarzeniu. Jestem zachwycona jeszcze bardziej niż za pierwszym razem. Bardzo wartościowe wykłady, prelegenci o niezwykle wysokim poziomie wiedzy i umiejętności przekazania tej wiedzy słuchaczom. Wracam naładowana energią i chęcią do działania! Wprost nie mogę się doczekać powrotu do domu, aby zacząć działać! A wszystko w cudownym otoczeniu SPA Wieniawa.
Lidia Bąk (Warszawa)
– Uważam, że brakuje obecnie tego typu wydarzeń, gdzie kilkanaście nieznanych sobie ludzi przez kilka dni potrafi zawiązać przyjaźnie, mieć wspólną wizję i nawiązać kontakty biznesowe.  Połączenie relaksu z serią wykładów pomaga oderwać się od codzienności i pozwala wnieść do swojego życia coś nowego. Najbardziej mi się podobał wykład Anny Szubert, które dla mnie osobiście był najbardziej owocny. Podczas Akademii panuje bardzo miła i przyjazna atmosfera. Myślę, że dobrym pomysłem jest wprowadzenie tematu do ogólnej dyskusji, a nie tylko wykładu prelegenta.
Jarosławna Łasut (Kraków)
11146215_1571256139815714_2798899074868055484_n
Dziękujemy za miłe słowa i zapraszamy na kolejne spotkanie 22-24.05.2015. 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz