Kilka dni temu na półkach sklepowych pojawił się nowy numer magazynu dla ludzi sukcesu pt. LAW BUSINESS QUALITY. Na okładce gości przystojny i elegancki Mister Polski 2014 - Rafał Maślak. Udało nam się zdobyć zdjęcia z ekskluzywnej sesji zdjęciowej. Ich autorem jest Piotr Serafin. Stylizacja - Paulina Gałuszka.
Prawdziwy biznesmen całym sobą musi sygnalizować własne kompetencje i profesjonalizm, dlatego tak ważny jest jego wygląd zewnętrzny. Odpowiedni ubiór, właściwe dodatki i poprawna aparycja to składniki świadczące o szacunku do innych oraz do samego siebie. Są także podstawą dla budowania zaufania.
Elementem obowiązkowym w garderobie biznesmena powinien być odpowiednio skrojony garnitur dobrej jakości w kolorze granatu lub szarości. Czerń zarezerwowana jest na wystawne przyjęcia i specjalne uroczystości, na co dzień nie należy jej stosować. Biel, jasny błękit i pastelowy róż to barwy, na które z powodzeniem można postawić przy wyborze koszul. Indywidualnie wiązany krawat sięgający klamry paska, skarpety w odpowiednim kolorze, to podstawowe zasady biznesowego dress codu.
Biznes stawia na prostotę i klasykę, dlatego należy wystrzegać się wzorzystych materiałów. Zasada mówi, że im mniej wzorów na tkaninie, tym jest ona bardziej profesjonalna i elegancka. Dobrej jakości skórzane, wypastowane buty są wizytówką prawdziwego biznesmena. Wśród dodatków dominuje skóra naturalna i sztuczna. Sprawdzi się ona na przykład pod postacią stylowej teczki, etui na pióro, aktówki. Elegancki, klasyczny zegarek, obrączka, sygnet to biżuteria, na którą mężczyzna może sobie pozwolić.
Omawiając biznesowy dress code, wspomnieć należy także o odpowiedniej higienie osobistej i estetyce ubioru. Każdy element garderoby powinien być wyprasowany, czysty i odświeżony. Diabeł tkwi w szczegółach, dlatego warto poświęcić uwagę na zadbane paznokcie, włosy, przystrzyżony zarost i delikatne perfumy.
Biznesowa etykieta to wiedza rozległa i szczegółowa, ale bardzo przydatna. Przestrzeganie podstawowych zasad u ludzi funkcjonujących w biznesie, którym zależy na pozytywnych opiniach i szacunku otoczenia, jest obowiązkowe, powinno być świadome i naturalne.
Paulina Fortuna
PR Manager / Strefa Stylu
www.strefastylu.com.pl
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz