piątek, 28 listopada 2014

Weekendowa Akademia LBQ w Racławicach

Za nami pierwsza weekendowa Akademia Law Business Quality w Hotelu Mercure Racławice Dosłońce Conference & Spa pod Krakowem. Trzy dni warsztatów, szkoleń połączonych z odpoczynkiem i relaksem w eleganckim spa. Wyjątkowe kobiety, niesamowite historie, rzadko spotykana energia.

Warsztaty dotyczyły następujących zagadnień:

- Samoakceptacja kluczem do sukcesu / Maria Anna Zubowicz (psycholog)
- Wpływaj świadomie – odnieś sukces / Małgorzata Łukawska (współzałożycielka i wiceprezeska Heuresis; certyfikowana trenerka i konsultantka; posiada wieloletnie doświadczenie szkoleniowe i coachingowe; lideruje i sprawuje opiekę merytoryczną nad licznymi projektami szkoleniowymi, praktyk negocjacji)
- Tajniki wystąpień publicznych / Ryszard Rembiszewski (prezenter telewizyjny)
- Moja Pasja – Moja Praca / Spotkanie z aktorką Aleksandrą Mikołajczyk
Partnerami wydarzenia była marka ZAO, Fuerza, Kinga, Universal Music.

Jak nasz wyjazd oceniają uczestniczki?
- „Nic się nie dzieje przypadkowo, zawsze jest jakaś przyczyna i konieczność” – Platon. Szukając inspiracji dla moich nowych projektów w biznesie Wellness trafiłam na ofertę Akademii Law Business Quality organizowanej przez Ilonę Adamską w Hotelu Mercure DoSłońce. Moje przekonanie że „ każdy kto przestaje się uczyć jest stary, kto kontynuuje naukę jest młody” determinuje moje samodoskonalenie. Jestem ekonomistą, właścicielem firmy, zajmuję się marketingiem w branży Wellness. Wyjazdowa Akademia LBQ to super pomysł, profesjonalne narzędzie budowania relacji i nowych kontaktów biznesowych. Poznałam wspaniałe kobiety, każda utalentowana, z ciekawą swoją historią, opowiedziały o swoich sukcesach i pasji, dzieliły się doświadczeniem zawodowym i życiowym. Nawiązałyśmy nowe przyjaźnie. Wiele ciekawych szkoleń i warsztatów, prowadzonych przez znane osoby, Spotkanie z prezenterem telewizyjnym Ryszardem Rembiszewskim o tajnikach wystąpień publicznych – bardzo potrzebne. Wyjątkowe warsztaty „Moja pasja – moją pracą” prowadziła z niezwykłą energią aktorka Ola Mikołajczyk . Relaks w hotelowym SPA to dodatkowy atut wyjazdowej Akademii LBQ. Odpoczynek daje nową energię do działania z pasją. O wyjątkową atmosferę zatroszczyła się organizatorka wspaniałej Akademii Ilona Adamska, charyzmatyczna osobowość, kreatywna i kobieca. Wszystko profesjonalnie zorganizowane, były spotkania integracyjne, z poczuciem humoru, prezenty, i domowa ciepła atmosfera. Listopadowy weekend przemija a przed nami nowe przyjaźnie, z kobietami biznesu, co wymaga czasu i wysiłku dla ich tworzenia. Dziękuję za ten wspólny czas również dla mojego rozwoju.
Jadwiga Adamczyk, manager Forever Living Products
- Jeśli chcecie spotkać fantastyczne, kreatywne, wyjątkowe kobiety, jeśli chcecie poznać swoje atuty, podzielić się doświadczeniem, pomysłami musicie do nas dołączyć. Akademia LBQ to gwarancja doskonałej zabawy, cudownych rozmów we wspaniałej atmosferze. To gwarancja rozwoju i poszerzenia horyzontów.
Monika Kamieńska, dyrektor Akademickiego Ośrodka Inicjatyw Artystycznych w Łodzi
fot. M. Zubowicz / COSMOFOTO







Brak komentarzy:

Prześlij komentarz